דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך אל החופש ושמה הדמיית שיער 

מאת    [ 30/03/2013 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2691 פעמים ]

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בארץ אצל גברים הינה, בעיית ההתקרחות, גברים רבים בארץ מתחילים לאבד את שיערם כבר בגיל צעיר ולעתים אף בימי הנעורים. תופעה זו שנקראת התקרחות קיימת הן אצל גברים והן אצל נשים, אולם אצל גברים היא נפוצה יותר מכיוון שלרוב קשורה בהשתחררותו של הורמון ה- DHT בגוף אשר נחשב להורמון גברי, ההורמון מופרש בגוף בקצב גובר והולך החל מגיל 18 וכאשר מופרש במינון יתר הוא עלול לפגוע בזיקי השיערה שעל הקרקפת ולגרום לנשירה מוגברת ולהחלשת השיערה.

מתרופות ועד השתלת שיער

כיום ישנם פתרונות רבים לנשירת שיער, אשר יכולים להאט את קצב הנשירה ב-50% ויותר, אולם בסופו של דבר השיער ינשור ותיווצר קרחת על הראש. גברים רבים נואשו משלל התרופות והמשחות אשר מוצעות להפסקת ההתקרחות ומחפשים פתרונות אחרים לבעייתם, אחד הפתרונות המוכרים יותר, אשר הפך פופולרי מאוד בשנות ה-90 הן בעולם והן בישראל, הינו הפתרון של השתלת שיער, דהיינו, לקיחת שיער מחלקים בגוף והשתלתם על הקרקפת. השתלת שיער אמנם מספקת פתרון די יעיל לקרחת, אולם היא איננה מתאימה לכל אחד, כמו כן הטיפול נמשך זמן רב ולעתים השיער החדש אינו נקלט כראוי על הקרקפת ויש להפסיק את הטיפול באמצע.

פתרונות חדשים לבעיית ההתקרחות :: הדמיית שיער

שיטה חדשה באופן יחסי בארץ, אשר הולכת ותופסת תאוצה הינה שיטת הדמיית השיער, הדמיית שיער למעשה, הינה קעקוע קבוע אשר מדמה תספורת קצוצה בצורה כמעט מדוייקת. את הדמיית השיער עורכים במכונים המורשים לכך ומתמחים בביצוע קעקוע מסוג זה אשר נקראים מרפאות להדמיית שיער מוסמכות. ראשית על המטופל לערוך איבחון מדוקדק בו תיבדק הסיבה לנשירת השיער, לעתים כאשר נשירת שיער היא איננה גנטית ונגרמת עקב בעיות נפשיות או תזונה לקויה ניתן לעצרה בדרכים פשוטות, לאחר האיבחון הרפואי אשר ישפוך אור על הגורם להתקרחות, יהיה ניתן לגשת להדמייה עצמה.

אז איך בעצם הדמיית שיער נעשית בצורה מושלמת? בכדי לדמות זקיקי שיער בצורה מושלמת יש להגדילם לגודל אשר מאפשר בחינה מעמיקה של כל זיק וזיק, את הבדיקה הזו עורכים עם מיכשור מיוחד אשר מאפשר לבחון את הפיגמנטציה המדוייקת של השיערה, את כיוון צמיחת כל זיק וזיק ואת צפיפות צמיחת השיער. לאחר בדיקת הנתונים הללו ניתן להתחיל בטיפול ההדמיה אשר נמשך בין 2-12 מפגשים (תלוי בסוג הקרקפת ושלב ההתקרחות), מעבר לכך שהטיפול עצמו הוא קצר יחסית לטיפולים אחרים, הוא גם אינו מצריך תחזוקה כלשהי, ולאחר שמסיימים את הקעקוע המטופלים חופשיים לחלוטין ולא מתבקשים לבצע כל פעולה יומיומית כזו או אחרת מלבד הימנעות מחשיפת הקרקפת לשמש בשבועות הראשונים.

תלמדו עוד: אתם מוזמנים לגלוש לבלוג הדמיית שיער למידע נוסף וכדי לקבל פרטי יצירת קשר עם מכון / מרפאה מיוחדת אשר מבצעת הדמייה מושלמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב